let's get inspired!

01 dec. 2016
nieuws over engaged

Zes redenen waarom deelnemen aan Engaged je bedrijf helpt te groeien

 



Het is in elke fase van je bedrijf goed om een gericht marketing budget in te zetten, zowel in vette als magere jaren. Je bedrijf in the picture brengen in vette jaren, kan er zelfs voor zorgen dat er helemaal geen magere jaren hoeven te zijn. Daarnaast kan deelnemen aan een event als Engaged er voor zorgen dat je merk sterker staat, en er nog positiever over je gesproken wordt. Kortom: building your brand is essentieel voor succes, en Engaged is er de perfecte plek voor.

1. Je doelgroep is er
Bij Engaged richten we ons niet (per se) op DIY budget huwelijken, daar zijn andere beurzen voor. Wij willen bezoekers die graag investeren in vakmanschap en kwaliteit, ongeacht de stijl. Als dat jouw doelgroep is, dan is Engaged de place to be: jouw type klanten komen hier op af, dus moet jij er zijn om ze te overtuigen van wat jij doet.

2. Je begeeft je offline
We leven in een online wereld, waarin het al bijna overbodig is geworden om persoonlijk contact te hebben. Een klant heeft al direct zijn of haar oordeel klaar wanneer ze je website of social media zien; mooi of niet mooi? Besef je dus hoe belangrijk je online presentatie is, want het is je enige kans om indruk te maken! Op een event is dat anders: hier is het persoonlijke aspect juist een gamechanger. Je laat je gezicht zien, kunt direct in gesprek gaan, en ziet ook meteen de reactie van mensen.

3. Je bouwt je merk
Iedereen kent Coca-Cola, en toch adverteren ze nog steeds met giga campagnes die tonnen kosten. Het argument ‘ik heb genoeg business, dus er is geen marketing budget nodig’ gaat niet meer op, want marketing gaat niet alleen maar om de sales die je er uit haalt (alhoewel het zéker reden #1 is). Marketing gebruik je om je merk te bouwen, om je imago te verbeteren. Het in stand houden van je succes is ook belangrijk, net als in the picture blijven wanneer je business goed gaat. Met andere woorden: als jij bij de top hoort, kun je niet gemist worden.

4. Je verbindt je met ons merk
Wij werken er elke dag hard aan om van Engaged een positief, vernieuwend, en kwalitatief merk te maken. Wanneer je deelneemt aan Engaged verbind je je aan ons. Alles wat wij doen en zeggen heeft invloed op jouw bedrijf, en andersom - wij verbinden ons ook aan jou, niet voor niets zijn we selectief. Het is als een informeel keurmerk: als mensen Engaged kennen en dat tof vinden, zullen ze jouw merk eerder vertrouwen.

5. Je groeit als ondernemer
Uiteraard is het ook belangrijk om je collega’s te zien. Tussen deelnemers ontstaan vaak vriendschappen, samenwerkingen, en nieuwe concepten. Het is waardevol om een business family te vormen in een branche die veel eenmanszaken kent, want van feedback in een vertrouwde omgeving worden we allemaal beter! Don’t miss out on the family stuff.

6. Je wordt geïnspireerd
Wij gaan af en toe naar een museum of expositie om even los te komen van de gebruikelijke beelden die we elke dag voorbij zien komen. Iets uit niets creëren is moeilijk, dus je moet je laten inspireren. Een event als dit helpt je om verfrist te worden, te zien waar anderen mee bezig te zijn, te horen wat de trends zijn, alles met één doel: om jouw bedrijf te helpen groeien om die marktleidende trendsetter te zijn.


foto's: Esther van Geenen Fotografie



instafeed

@engagedNL